Just like Superstaaaars, suuperstars!


Vi fick ett ryck, det är den enda förklarningen jag har.

Haha, ni vet sådana där byxor Pippi Långstrump hade? De som var fluffiga, grön och gul randiga? Kopplar det inte, äsch det är iallafall de jag har på mig, hehe. Kunde för tusan knappt röra på mig och kunde "äntligen" använda mig av Benjamin (ni vet, fyra av fem toaster? Kanonkul?) uttrycket: Riktigt tight ass! Känns som att jag väntat hela livet på ett bra tillfälle att få använda det!

Kricko sitter antagligen just nu framför sin lilla datorskärm håller för ögonen och har någon sorts, panikattack!? Ja, hon vet att jag ska, och kommer publicera den där bilden på henne för ur askan och i elden går jag inte själv! Man måste bjuda på sig själv min vän.

Nu ska jag snabbt bort från datorn och käka lite, håller praktiskt taget på att svälta ihjäl...

Moa 

Ps. Funderar på om jag borde lägga detta inlägg under kategorin Mode, vad tycker ni ;) Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0