Juni 10, 2010


Saknar tiden då mina svarta converse var så här rena.

Bläääää, tror jag kommer falla ihop död av utmattning snart. Bajs. Konstigt eftersom att jag sov en timme längre imorse, ofrivilligt! Fast jag har börjat bli bra på det här med att hinna göra alla morgon sysslor på cirkus en kvart för att sedan springa som tusan till bussen (undantag idag då vi skulle gå).  Ikväll drar i alla fall Kricko med mig på niornas bal och vi hoppas på lite sol och värme så att vi slipper stå och frysa fingrar och tår av oss som vi gjorde igår när studentbalen var (som min systeryster gick på!). Nu ska jag dra täcket över huvudet tills pappsen kommer hem och det blir käk! Later.

Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0