Gnäll

Jag erkänner, jag har varit hemma... en HALV dag från skolan. Jag som bestämde mig att jag inte skulle vara borta från skolan någonting, fast man kan ju säga att jag gick hem för att skydda mina polare som antagligen blev galna på mina nysattacker (höll på att nysa ut hjärnan ett par gånger, hehe) och snorningar. Men nu har mamma köpt hem all världens medicin mot förkylning så här ska frisknas till tills imorgon! Ohh juste jag måste bara klaga på en sak till och sedan ska jag sluta, igår natt var allvarligt talat oooolidlig. Tänk er att ligga hemma med världens nästäppa utan nässpray!? Det slutade med att jag somnade vid 4- halv 5 inatt, kändes suuuper att vakna två och en halv timma senare. NU slut på gnäll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0