FUNDERAR


Gaaaammal bild på mig och Jossi (håret och pannan!)

Haha, denna blogg kan man säga började på topp och nu sakta och säkert har slutats uppdateras. Jag får väl be om ursäkt för min del (Kricko, UPPDATERA!), och jag ber verkligen om ursäkt bloggen! Och jag ska inte komma med nå bortförklarningar (en men bara EN! Skola säger jag bara, skola). Ska försöka bättra mig men först måste jag bara veta vad det är egentligen jag vill skriva om här på bloggen. Det känns som att det är det viktigaste just nu är att hitta min nitsch (kallas det så?) här på fashionbombs! Jag ska ta mig en funderare och återkommer inom snar framtid, förhoppningsvis med lite mer kunskap om vilket ämne jag vill rikta in mig på.  Så vi hörs!

Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0