NO HEADLINE.



WESC! WESC! WESC! WESC! WESC! WESC! WESC! WESC! WESC! WESC! WESC! WESC! WESC! WESC!

Här är en när bild på mina nya följeslagare, antar att jag inte behöver säga det igen men, mina WESC hörlurar. NICE. Ligger just nu och tittar på film, Kärlek vid andra ögonkastet. Jag har aldrig förståt mig på varför Matthew Perry inte blev en stor skådespelare, jag menar han är ju riktigt bra, eller? Jag tycker i alla fall det fast jag antar att det kan vara för att han helt enkelt fastnade i rollen som Chandler i Vänner, jag erkänner att det är svårt att se han som en annan karaktär än Chandler men ändå... Ja, nu ska jag i alla fall fortsätta kika på filmen så hörs vi!

Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0