ALOHA!

Aloha pepole! En finfin dag idag, både när det gäller humör och väder! Det har hoppats, fotats och lyssnats på musik i skolan och jag och mina polare har varit på toppen humör! Sedan har vi sjungit så det har skallrat på musiken så att jag än en gång är hes, kanske inte var det smartaste beslutet med min förkylning, men det var värt det.. kanske. NU borde jag börja räkna lite matte eller läsa min bok till svenskan. På tal om den (Aldrig fucka upp), världens "slang" ju. Förtstår ju knappt endel meningar, men antar att det kan krydda min recension en aning, hehe. Alltså inte att jag ska skriva slang, ja ni fattar!






Idag körde jag på snäckhalsband, present från en viss Kristina och en helt ny min! Kände att det verkligen funkade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0