Springer och gömmer mig.

Nu kommer jag väl få spö av alla Idolfantaster men... är det bara jag som tycker att idol borde ta en liten paus? Efter hur många säsonger? 6, 7? Känns det faktistk lite utvattnat. Och jag har faktistk varit en idol-följare.

Det är jätte kul för alla som får en chans att uppfylla sin dröm men jag har aldrig gillat sättet de tar med människor som inte riktigt har "koll" och total sågar dem inför halva sverige. Sen att de även tar med sådana som man märker bara är med för att provocera tycker jag inte är något vidare. Men vad vet jag, de kanske ändrar sig iår, hittar på något roligt nytt, isåfall kan väl någon hojta till så får jag ta mig en titt ;)  


Sammanfattar: I år kommer ni nog inte hitta mig bänkad framför tv:n och Idol varje kväll.

Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0