Faran...

...med att släppa iväg mig, en 15åring med väldigt lite till lokalsinne, på orienteringsprov, kan funderas över med hjälp av dessa scenarion:

Jag irrar bort mig i skogen och svälter ihjäl.

Jag tror jag vet var vi ska och irrar därmed bort mig OCH mina kompisar, där efter blir följderna att vi svälter ihjäl.

Jag tappar bort kartan (en av mina klassika "glömmer-bort-att-jag-har-något-i-handen-och-släpper-därför-det"), går vilse i skogen och svälter ihjäl.

Jag är helt inne i kartan och plurrar därför i vattnet, då upptäcker jag att jag har irrat bort mig och sedan svälter OCH fryser jag ihjäl.

Jag går och går och går och går och sen.... kommer jag helt enkelt aldrig tillbaka...

Detta är några få utav många tänkbara scenarion. Så ni förstår väl varför jag är PEPP!?

Moa


Kommentarer
Postat av: det där lät inte bra.

2010-10-01 @ 10:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0