2 weeks ago



Lite bilder som jag hade glömt bort! Tagna för cirka två veckor sedan.

H-E-L-G!! Så jäkla härligt! Det blir nog inte att vara uppe så länge ikväll eftersom att jag redan känner mig tröttare än världens tröttaste, jag säger då bara det, skolan tar verkligen kål på en! Dock borde jag inte vara såhääääär trött! Jag har ju redan hunnit slösa bort några timmar av denna fredag eftersom att jag gick och la mig direkt jag kom hem från skolan... En tanke slog mig nu mitt i allt, jag har kvar lite av världens godaste glass i frysen (för er som undrar, Carte D'or Texas Pecan), undra om man skulle ta och gå dit nu?

P.S Vi har inga läxor den här helgen, jiiiihoo!!?!? D.S

Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0