Teeeeeeeext (wailar falskt)



Idag fick jag nå knepp och har praktiskt taget sprungit runt som en tornado i huset. Jag har pluggat, städat, lagat mat och pluggat lite till. Jag är människan som praktiskt taget aldrig städar, men när dammråttorna började ta över mitt rum var det dags att göra något åt saken kände jag. Sedan så gällde nattbio för mig och mina polare igår. Klockan tolv drog dem igång och vi satt bänkade i biosalongen. Först visades Vampire Sucks och sedan Drag me to hell. Riktiga skit filmer men de var värda att se pga av det goda sällskapet (missuppfatta inte jag käkade inte upp mina tjejor!). Vi åkte hem vid 4, med tanke på alla mina sysslor idag var det nog bra, hade nog varit änn mer hyperaktiv om jag stannat till klockan 6. Nu taggar jag Gossip Girl, överlever Chuck skottdramat och kommer lilla Jenny komma tillbaka till serien? Slå på tv:n klockan 7 och ni får svaren, det ska i alla fall jag göra. Men först ska jag dra min bak till köket och hämta lite kladdkaka med grädde och avsluta detta en mil för långg inlägg!

Moa

Ps. Lägg märke till mitt otroligt fina ansiktsuttryck på bilden ovan. Bästa fotot på mig på länge, tror jag.... Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0