DERMANORD Moulding Cream

Bild tagen från dermanord.se

 

En hårstylingsprodukt som jag nu har använt i några månader är den här, och jag gillar den! Det är en naturprodukt och innehåller då inga onödiga kemiska ämnen och håret känns inte smutsigt när man har det i håret. På baksidan av förpackningen står det: Använd Moulding Cream till att forma ditt hår. Denna creamprodukt förtjockar håret, gör det mer fylligt och ökar texturen. Utmärkt både för lockigt och rakt hår. Moulding Cream gör håret hållbart, mjukt och ger även lite glans. Jag tycker det stämmer väldigt bra så jag rekomenderar verkligen den här hårstylingsprodukten. Cirkapriset är 145 kronor. 

 

Kristina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0