ARTISTRY Absolute Oil-Control Foundation

I fredags fick jag hem Artistrys foundation för fet hy. Jag har nu använt den några gånger och jag måste säga, jag älskar den! Den är väldigt lätt och den innehåller inga oljor och den ska tydligen absorbera och reglera talgansamlingar också. Min hy blev inte alls blank under dagen och den jämnade ut hudtonen jätte fint och naturligt. En till bra sak är att den har SPF (Sun Protection Factor) 15. Det finns helt klart en färg för alla, då det finns 13 olika nyanser att välja mellan. Jag beställde från Amway.se och man får då skicka tillbaka helt gratis om inte färgen passar en. Jag rekomenderar helt klart den här foundationen för alla som har fet hy.

Kristina

Kommentarer
Postat av: A n n a

Oh, precis vad jag behöver! Den där foundationen måste jag lätt kolla upp. Tack för tipset :)



Sv: Ja, folket är riktigt trevligt och maten är sjukt god och sjukt billig :D

2010-05-12 @ 09:16:16
URL: http://annaulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0