FEARS....

Rädslor eller fobier har ju alla någon form av. Jag har ett par och här är två stycken jag ska avslöja för er läsare!

Número UNO: Grodor. Jag har inte alltid varit rädd för grodor utan det blev efter en sommar i stugan då de praktiskt taget invaderade. Så varenda gång jag är i stugan och är ute och går kan jag nästan inte slita blicken från marken eftersom jag framför allt är rädd för att trampa på en groda (fast det skulle ju inte vara så trevligt om de attackerade heller, hehe). Och pappa och mamma är ju alltid lika snälla och försöker skrämma livet av mig genom att ropa att det ligger grodor överallt, verkligen kul...

Número DOS: Fåglar. En nylig upptäckt fobi, igår faktiskt! När jag var ute och gick med min lilla vovve igår låg det en skadad fågel på marken och jag märkte snabbt att det satt en massa stora fåglar uppe i träden. Sen så var det inte så där jätte kul när de började komma närmare och flyga just ovanför min skalle. Jag fick såklart panik röck upp Kasper (min hund) i famnen och började tokspringa och skrika, det här är inte vanligt Moa beteende så ni förstår hur hemskt det var! De typ förföljde mig, höll för tusan nästan på att skita på mig! Så efter min traumatiska upplevelse är jag rädd för fåglar! Nog för att jag alltid har varit rädd för fåglar men det blev absolut värre efter igår!

Nu fick ni veta två av mina rädslor, så nu borde det ju inte vara mer än rättvist att ni berättade om någon av era farhågor. Vad blir ni rädd/skrämd/skakis av?

Moa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är också rädd för fåglar efter morgonens attack.

2010-06-15 @ 16:32:06
Postat av: Faster M

Fåglar behöver du inte frukta så länge det inte är asgamar eller den farligaste av alla- köttätande gråsparv.

2010-06-15 @ 17:22:26
Postat av: Moa

Sv: Hehe, vilka härliga släktingar jag har ;)

2010-06-15 @ 19:15:13
URL: http://fashionbombs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0