DANSA


Bild från förra året när jag och Kricko var på dansläger.

Känns lite surt att vi inte var i år men Kricko är ju bortrest och det kändes inte så där hel hej att åka själv. Så i år får vi väl helt enkelt nöja oss med att se tillbaka på minnena från Juli förra året. Hela grejen med att åka och bara dansa en hel vecka är jätte kul så  förra året drog jag med mig Kricko (var med min syster året innan, att jag var en liten lipsill då kan vi hoppa över, hehe). Jäklarns vad kul vi hade (då bortser vi från den kvällen Kricko blev av med sin mobil, vi höll på att bli bortglömda ute vid en strand, bussen åkte i diket, uppätna av myggor men sedan hem igen. Allt detta på en kväll, turen var verkligen med oss!). Träningsvärk varje dag, göra bort sig fullständigt när vi hade balett och sedan gå vidare och göra bort sig ÄNNU mer med breakdance, det var tider det! Hoppas att vi gör om det någongång!

Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0