MINNEN



Kommer ni ihåg de här bilderna? Jag tror att de var de första jag och Kricko la upp här. Vi tänkte att vi skulle kämpa oss upp på mest uppdaterade listan på bloggs framsida, så gick det med de ;) Men ett tappert försök må jag då säga, jag tror vi var uppe i något på 20 inlägg/vecka men vem orkar fortsätta så? Haha, förrsten jag måste bara säga RIP mina gråa jeans. Det var för några veckor sedan, när det var sisådär -30 grader ute. Jag skulle kränga på mig mina favorit jeans med långkalsonger under. För att göra en lång historia kort, det finns numera ett stort jäkla hål mellan benen på mina brallor. Jag kände mig riktigt lyckad som fick gå runt med dem resten av dagen!

Moa

Kommentarer
Postat av: sis

det finns något som heter nål och tråd : )

2010-12-08 @ 12:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0