10 minuter kvar till julafton!



Nu är det inte länge kvar till julafton! I år är det första gången som jag inte alls har någon julkänsla, och det är verkligen trist... Hmm, ser även att jag inte har skrivit här i bloggen på länge, men det beror på att jag inte alls har haft tid! Skolan har tagit upp mycket av min tid (som den alltid gör så här före julen). Och som de flesta redan vet, så är det ju allmänt stressigt precis före julafton och den tiden går så fort, man hinner knappt blinka!

Dessa skor köpte jag igår när jag var på jakt efter julklappar. De får väl bli en av många julklappar som jag har köpt till mig själv :) De ser ganska stora ut på bild, men i verkligheten är de rätt små och mycket snyggare!

Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0