Lord Of the Rings

Sagan om ringen, igen. Heeeela triologin, igen. I vintras läste jag den första boken, orkade knappt ta mig igenom den, men jag har väldigt svårt att bara sluta läsa böcker som jag väl påbörjat. Men nu har jag verkligen inte lust att se filmen, men gör det ändå!? De är ju bra, och en tanke som har slagit mig. Hur kan ringen passa på allas fingrar? Frodo är ju hobbit, borde inte han ha väldigt små fingrar medan t.ex. Isildur som enligt wikipedia var över 2 meter lång borde ha typ minst dubbelt så stora fingrar? Haha, tankegångar. Men nu får ni inte tro att jag är någon hängiven sagan om ringen-följare, because I ain't! GO... motsatsen till sagan om ringen!

Moa

Ps. Gollum rules, haha! Ds.

Kommentarer
Postat av: Faster Fasa

Sagan om ringen- ett mästerverk, lilla vän. Och att ringen passar allas fingrar, det är inte konstigt. Den har ju en egen vilja, följer bara med dig så länge den vill. Den kan ju halka av ditt finger om den vill- that´s it!

2010-08-21 @ 21:53:01
Postat av: Moa

Oh, jag fattar! Förresten, jag visste inte att jag hade en faster som var ett sådant hängivet Sagan om ringen fan?! Kul! :)

2010-08-22 @ 01:21:49
URL: http://fashionbombs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0