EXCUSES


Hallå hallå! Även jag får väl ta och be om förlåtelse för den dåliga uppdateringen, men jag säger som Moa, skola... skooola! Den senaste veckan har det stått väldigt stilla i mitt huvud, och inte bara vad gäller bloggandet! Ni vet, vardag, tider, rutiner och att få igång hjärnan efter flera veckors semester är ett hårt arbete det också! Jag måste även hålla med om en till sak som Moa skrev, jag känner att jag också skulle behöva hitta "mitt" ämne att skriva om i bloggen, min "nisch".

Nu iallafall har min efterlängtade helg kommit och jag kan inte annat än skrika glatt! En sak som är säkert är att jag kommer att sova underbart inatt, utan väckarklocka!!?!

Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0