Detta är den andra halvan!


Hallå hallå, mitt namn är Kristina, även kallad Kricko (smeknamn). Jag är då den andra halvan i denna blogg som drivs av mig och Mois. Jag kan ju kanske börja med att jag är halvgrekisk! Jaa, sen vet jag inte något mer intressant som jag kan berätta... Jag vet inte riktigt ännu vilken "uppgift" jag kommer ha i denna blogg men jag kan ju säga att jag verkligen gillar smink och sådant så vi får väl se.

Om ni nu (inom den närmsta framtiden) besöker bloggen och den ser lite hollo-hollo ut så är det mest troligt jag som testar mig fram i hopp om att få fram en riktigt snygg design.

P.s Jag är avundsjuk på Moa som är på väg till huvudstaden (!!!) D.s

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0