; Det här är den ena halvan!

                

Hej säger jag och presenterar mig, Moa heter jag och är den ena halvan i denna blogg. Jag kommer vara den som fotar mest i bloggen då just foto är ett av mina största intressen och det ni kommer få se mig skriva om här. Jag kommer säkert blanda in lite mode m.m. en bra blandning förhoppningsvis. Jag hinner tyvärr inte skriva så mycket mer nu eftersom att jag ska dra iväg till Stockholm nu (känn dig avis, Kricko!), men ni kommer troligen höra av Kristina (ska tjata på henne om att uppdatera!) så syns vi på söndag! Laater.

Ps. Hoppas vi syns i Sthlm! Ds.


Kommentarer
Postat av: amanda

sv; Tack så mycket! :) kram



fin blogg!

2010-05-03 @ 18:28:33
URL: http://amandaslife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0