TOP 3.

Medan jag ligger och sjukar mig (och äter glass) tänkte jag lista tre av mina favoritbloggar!

Rebecka Ståhl

          


bild lånad från www.rstahl.devote.se

Rebecka Ståhl driver min favoritblogg på devote. Denna tjej är ju bara för skön! Samtidigt som hon driver lite av en modeblogg skriver hon läsvärda texter och vågar sig själv i bloggen så den är aldrig tråkig att läsa! Plus att hon har exakt samma humor som jag, vem sa att bajs och kiss åldern var över? ;)

Lisaplace


bild lånad från www.lisaplace.devote.se

Jag tror att det här var den första bloggen jag läste och jag har följt den sedan dess. Lisaplace som, ja, ganska självklart egentligen heter Lisa har en absolut grym klädstil! Hon har vunnit pris för årets fashionista och bloggen är verkligen bra och inspirerande fastän hon inte uppdaterar så ofta (och jag är ju den rätta att påpeka det...).

Emmylinnea




Bild lånad från www.djungeltrumman.se/emmylinnea

Emmylinnea är också en blogg som jag har följt väldigt länge! Emmy som driver den här fotobloggen har just flyttat till Oslo och hon visar sin vardag i bilder. Bilderna är alltid helt solklara, och man blir inspirerad av hennes sätt att redigera sina bilder, plus att hon verkar vara världens goaste tjej! Att följa hennes resa är ett måste!

Dessa bloggar är verkligen värda att klicka sig in på, så gör'e!

Moa


Kommentarer
Postat av: Anonym

woow bbe;)

2010-09-06 @ 22:11:57
Postat av: Anonym

jag gillar verkligen inte rebecka ståhl!

2010-09-08 @ 21:49:14
Postat av: Moa

Sv Anonym 2: Nå varför inte det?

2010-09-09 @ 18:25:44
URL: http://fashionbombs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0