GÖTT

Hallojsan!
Så var alla sysslor klara för dagen, ja om vi inte räknar läxorna... damn! Alla dessa läxor, de väger tungt fastän de "bara" är tre. Den här veckan verkar i alla fall jag och Kricko vara webbcamera proffs som också kan stavas LATA. Men jag har tvingat kricko att ta med sig sin kompaktkamera till skolan imorgon så att jag inte behöver gå runt med ett kilo i väskan hela dagen! Plus att det inte känns sådär hundra att lämna min systemis i skåpet... 
NU ska jag väl ta och röra på fläsket, resa mig ur soffan och... hämta någöt gött att äta! LATER! 






Idag körde jag hårt på mycket ringar och ny kofta från H&M, om det faktiskt är någon som undrar!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0