IDAG

Dagens skönaste går ju helt klart till Kricko! Jäklar vilket skratt jag åstadkom när jag läste hennes inlägg här under! Saknar min girlfrieeend!


Dagens "drog" (visst är det så det brukar stå på alla desssa listor?): Varmakoppens blåbärssoppa med mandelkubb! Det kan jag leva på resten av livet (plus spagetti..)


Underhållning of today blir The Holiday (med sällskap av Kasper och ovanstående att stoppa i munnen).


Dagens bästa Kate Winslet! Eller egentligen alla skådisar i The Holiday...


Och dagens sista punkt går till *trumvirvel*... min underbara blå skjorta som jag ärvt efter morfar, jag har vissaperioder då jag praktiskt taget bor i den. Ni förstår inte hur skön den är!

Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0