Lanvin


En liten längre version av reklamen. Ni får se hur länge ni orkar!

Som de allra flesta säkert vet så har Lanvin For H&M släppts ut idag! Även om kollektionen inte riktigt är min stil så tycker jag att den är rätt häftig, av det lilla och hastiga jag har sett. Det hade varit roligt att kunna åka och se kläderna "på riktigt", synd då att man bor i en skithåla... Om jag frågar er, vad tycker ni om kollektionen?

Jag har nu i en evighet försökt gå in och ta en närmare titt på kläderna, men det står heeeela tiden: "Det är många som vill handla just nu. Vi gör allt vi kan för att du snart skall kunna genomföra ditt köp. Försök igen om en liten stund". JAG VILL JU OCKSÅ SE!

Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0