Jag.Bara.Måste Del 2


Alltså, host host... Man förstår ju varför de är rädda! ;)

Jag kan börja med att berätta om den eländiga, irriterande, fula, djävliga lilla flugan som jag råkade ut för igår. Ja, den finns inte med oss här idag (som tur är!). Jag höll på att brottas med lillskiten i si sådär en timma efter att jag hade skrivit om "den" i gårdagens inlägg. Dock slutar inte berättelsen där, nej nej. Några minuter senare kom en eländes, irriterande, ful, djävlig liten fluga nummer 2, och fortsatte var den andra djävulen hade avslutat. Men, med mina mycket starka krafter gav den fegisen upp, och flög sin väg. Sedan dess har jag inte sett skymten av en enda fluga så jag antar att alla flugor är rädda för mig, och det borde de också vara, mohahah!

Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0