: Eighteen : Arton : Dieciocho : Dekaochto :

Haha, ja ni... Jag vet inte hur många inlägg som behövs skrivas för att övertyga er om att vi är heeeelt normala ;) Jag var i alla fall Stuck-in-the-80´s, därav de fräsiga benvärmarna och tightsen.

Förutom att jag sitter här och skäms, så gör jag alla jäkla läxor och prov som skolans alla lärare har gett oss. Men vet ni vad? Det är för min och Moas del bara 13 skoldagar kvar (18 inklusive helgerna) till sommarlovet!!! Helt ärligt så tror jag aldrig att jag har längtat såhär mycket efter ett sommarlov tidigare...


Ph: Kristina

Kristina

Kommentarer
Postat av: sandra

tänk att skolan är helt slut för mig då! sug på den ni när ni kämpar på i fyra år till efter den här sommaren!

2010-05-24 @ 20:31:39
Postat av: Moa

Sv: Hmphf, skryt inte Sandra det är inte schyst...

2010-05-24 @ 22:00:28
URL: http://fashionbombs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0