Ring-a-ling-a-ling-ling





Dessa är mina favoritringar, nog för att det antagligen är mina enda ringar också (förrutom en liten skit) men so what. De är i alla fall från Gina Tricot, Glitter, H&M också den med peace-märket är min mors gamla. De här fyra pryder mina fingrar praktiskt taget varje dag och det kommer de nog göra en ganska lång tid framåt, tills jag hittar fler favoriter förstås. Btw, ni som bor i Stockholm kan ju höra av er om ni hittar en tunn ring med sicksack-mönster. Den finnes antagligen någonstans på Söder, jag saknar min gamle vän något otroligt!

Moa

Kommentarer
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Häftiga ringar!



Svar: Färgerna har jag fått till genom att dra i färgbalans (colorbalance) i Photoshop

2010-05-11 @ 20:52:17
URL: http://myphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0