Smashk Smashk!


Ja, jag har förberett med lite frukt-experiment (p.g.a att jag inte kan äta så mycket annat just nu). Jag har upptäckt många nya, goda grejer!

1. Saftiga äpplen tillsammans med kanel... Mums mums!
2. Päronbitar som man dippar i honung.

Mogen och saftig honungsmelon (dock föredrar jag vattenmelon!) är inte heller så dumt. Angående den där konstiga (enligt mig) frukten kiwano. JAG tyckte inte den var någon höjdare (men det är ju jag, den är iallafall värd att testa). Frukten var inte äcklig men det var väl inget MMMM-känsla direkt!!

Kristina

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

den där frukten har jag nog aldrig smakat på.



..mm vattenmelon.

2010-05-27 @ 22:34:38
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0