A whole new person!


Ph: Kristina

Just nu känner jag mig verkligen som en helt ny person. Jag har nämligen tränat (övningar för mage, rumpa och lår, cyklat på motionscykeln och stretchat ut hela kropen) i över en timma, härligt! Sedan har jag avslutat allt med lite "hemmaspa" (scrubb, mask, massage, m.m) och nu känns det verkligen som att jag kommer att sova underbart inatt.

Just nu funderar jag på om jag ska gå och lägga mig i den nybäddade sängen och läsa något (inte läxor i alla fall!!) och bara njuta av ledigheten... Godnatt!

Kristina

Kommentarer
Postat av: » P H O T O L E N S

SVAR: Ja, det förstår jag! Men då är verkligen Canon EOS 1000D en kamera att rekommendera. :)

2010-05-15 @ 09:45:12
URL: http://photolens.blogg.se/
Postat av: s o i n i n e n

sv: tack så mycket :D ja jag håller med, den blev ganska sommrig hehe =)

2010-05-16 @ 16:51:54
URL: http://soininen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0