SOMMARLOV!?!



Det känns så underbart att kunna säga "Sommarlov" och att veta att man får göra vad man vill, inga dumma läxor som förstör! Moa fick gå tidigare från kyrkan eftersom hon skulle gå och kolla när hennes sistah tar studenten. Hon missade då min och Annies gråtstund utanför kyrkan, hehe. Tycker det känns så sorgligt att jag och Annie, som har gått i samma klass sedan 6-års, nu ska splittras... Jag och Jossi har ju också gått tillsammans sedan 6-års men vi kommer ju fortsätta att gå i samma klass.

Nä, nu ska jag gå och tvätta bort sminket eftersom det bara är kladd, sedan ska jag nog börja packa till Aten-resan (åker om 6 dagar!!), See ya!

Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0