Så här ligger det till...

...imorgon far jag iväg till stugan och är där resten av sommaren (förrutom veckan i sthlm), och där kommer jag antagligen inte ha tillgång till Internet på minst en vecka då min laptop fortfarande är på rep. Jag hoppas att Kricko hör av sig lite för annars kommer det stå helt tomt här i någon vecka. Men för att inte bara se det negativa så kan vi ju fokusera på det positiva. När jag kommer tillbaka kommer jag antagligen ha en massa ny inspiration och blogglust, ja, vi håller i alla fall tummarna för att det blir så! Vi får se om jag hinner höra av mig nå mer till er imorgon men annars så syns vi om cirkus en och en halv vecka! Over 'n' out!

Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0