OLDIE


Jag har en känsla av att jag och Kricko borde ta nya såkallade "outfit" bilder snart. Har publicerat de här i x antal veckor och gjort bort mig själv gång på gång.....

Så var måndagen avklarad och endast tre dagar kvar tills skolavslutning och sommarlov! Imorgon är det fotbollstunering på skolan fast lilla jag kanske inte kan delta eftersom att jag hostar som jag vet inte vad och efter jag ansträngt mig låter jag som en kråka (dålig jämförelse). Fast tur det kanske, det var ju faktiskt Kricko som tvingade mig att anmäla mig fastän jag s-s-suuuuuuger på fotboll och nästan varje gång lyckas jag göra bort mig på nått sätt. Fast nu ska jag glömma allt om fotbollstuneringar och sova en godnattssömn och vakna upp pigg och kry imorgon.

Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0