Juli 7, 2010

Irriterande att jag varje natt ska somna när jag håller på att läsa och sedan vakna på morgonen med en bok där jag tappat bort vilken sida jag är på. Kul, riktigt kul. För er som inte visste så är jag en riktig läslus, ja man kan även kalla mig en boknörd. Jag älskar att vara på bibliotek, fast nu har jag sju lånade böcker hemma så nu får det vara stopp (tills på måndag för då ska jag hämta en bok som jag har beställt, hehe). Just nu håller jag på att läsa Klubb Död, en av dem böckerna som tvserien True Blood har baserats på (säger man så?). Ingen höjadare. Det bästa är när boken är riktigt lång, när Kricko såg Längtans rike ligga vid min säng sa hon: Är du knäpp!? den var på cirka åttahundra sidor hehe, då får man verkligen lära känna karaktärerna också blir det sådär att man inte kan sluta läsa (att boken har en bra story och är bra skriven är ju såklart en förutsättning). Men nu ska jag sluta sitta och babbla och ta mig en dusch istället jag kan lova att det behövs!

Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0