HOLA!

I'm BACK! Typ. Efter två veckor är jag nu tillbaka, fast förvänta er inte någon super uppdatering för hallå, det är ju för tusan sommar och jag lever då nästan bara på D-vitamin (blev lite för mycket av det också och nu ser mina ben ut som brända prinskorvar...). Under denna tid har jag i alla fall hunnit fylla 15, vara på bio och bara njutit av sommaren. Bion tänkte jag ta och skriva ett litet inlägg om senare så helt tomt kommer det inte vara här. Sen så måste jag ju också meddela Kricko om att jag tänker på dig din lilla olyckspåse! Nästa gång vi ses ska jag överföra lite av mitt immunförsvar till dig, då ska du se att du frisknar till! Det var allt jag hade att säga för tillfället så vi ses folks!

Moa

Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Hej! vännen

Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3 :)



Ha en bra dag nu då.

2010-07-03 @ 20:11:38
URL: http:// www.hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0